Porozmawiaj z Maxem
Twoim wirtualnym asystentem Orange

Wystarczy, że zadzwonisz pod jedną z naszych infolinii obsługowych,
napiszesz na czacie lub odbierzesz od nas połączenie,
a asystent głosowy Max zajmie się Twoją sprawą.

W czym pomoże Ci Max:

Faktury i płatności

  • Poda kwotę faktury
    Jaka jest kwota mojej faktury?
    Do zapłaty masz 59 złotych i 99 groszy.
  • Wyjaśni zawyżoną fakturę
    Dlaczego moja faktura jest tak wysoka?
    Z tego co widzę, to na fakturze lipcowej masz naliczone opłaty ponad abonament za połączenia w łącznej wysokości 12 złotych i 43 groszy. Są to opłaty za połączenia krajowe.
  • Poda termin płatności faktury
    Do kiedy muszę opłacić fakturę?
    Termin płatności upływa 28.09.2019.
  • Wyśle numer rachunku bankowego
    Potrzebuję numeru rachunku bankowego do wpłaty.
    Wysłałem SMS-a pod numer, z którego dzwonisz.
  • Przyjmie potwierdzenie wpłaty
    Chcę potwierdzić, że opłaciłem fakturę.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy. Termin tej płatności upływa 28.09.2019. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?
    Tak.
    W porządku, w takim razie czekamy na zaksięgowanie Twojej wpłaty.
  • Zleci prolongatę
    Przedłuż termin mojej płatności.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 99 groszy. W takim razie powiedz, do kiedy zapłacisz całą kwotę?
    Do 28.06.2019r.
    Dobrze, w takim razie dla kwoty 59 złotych i 90 groszy przedłużę termin płatności do 28.06.2019.

Pomoc techniczna

  • Zdiagnozuje przyczynę awarii i przyjmie zgłoszenie uszkodzenia
    Mam problem z internetem.
    System sygnalizuje mi problemy z Twoją usługą, więc zarejestruję uszkodzenie. Potrzebuję chwili na rejestrację zgłoszenia. Podaj proszę numer telefonu, pod który wyślę SMS-a z numerem zarejestrowanego zgłoszenia i terminem realizacji.
  • Poda kod PUK
    Podaj mi mój kod PUK.
    Twój kod PUK to 12312312.
  • Pomoże w odzyskiwaniu parametrów logowania do Neostrady
    Nie pamiętam hasła do Neostrady.
    System sygnalizuje mi błąd logowania do Twojej usługi. Aby rozwiązać Twój problem, zlecę odzyskanie nowych parametrów logowania do Neostrady.
  • Pomoże w konfiguracji routera
    Muszę skonfigurować router.
    Rozumiem, w tej sytuacji wyślę Ci adres strony internetowej. Znajdziesz tam informacje, które pomogą Ci w rozwiązaniu problemu.
  • Przyjmie zlecenie na płatną asystę
    Chcę zamówić płatną asystę.
    Proponuję ci wizytę technika jutro, pomiędzy 8.00 a 20.00. O której najlepiej ci pasuje?
    O 16.
    Za chwilę otrzymasz SMS z naszymi ustaleniami.

Sprzedaż i utrzymanie

  • Poda datę końca umowy
    Kiedy kończy się moja umowa?
    Obecne warunki umowy dla tego numeru obowiązują do 28.09.2019. Przed jej zakończeniem przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Zlecenia i usługi

  • Włączy/ wyłączy roaming i pocztę głosową
    Chcę włączyć roaming.
    Gotowe! Włączyłem roaming i możesz z niego już korzystać.
  • Pomoże w wymianie karty SIM i eSIM
    Chcę wymienić aktywną kartę SIM.
    Dobrze, w takiej sytuacji w prosty i szybki sposób wymienisz kartę SIM samodzielnie. Za chwilę wyślę Ci SMS-em adres strony ze szczegółową instrukcją.
  • Zleci odblokowanie windykacyjne
    Opłaciłem fakturę i proszę o odblokowanie usług.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy . Termin płatności już minął. Prosimy o jak najszybszą spłatę zadłużenia. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?
    Tak.
    W porządku! W takim razie zlecam odblokowanie usług dla wszystkich numerów na koncie. Maksymalnie w ciągu 30 minut telefony będą odblokowane, o czym dowiesz się z SMS-a. Po zdjęciu blokady zalecam wyłączenie i włączenie urządzenia. To gwarantuje poprawne działanie usług. Przypominam, że możemy ponownie zablokować usługi, jeżeli Twoja wpłata nie zostanie zaksięgowana w naszym systemie do dwunastego sierpnia.
  • Aktywuje i dezaktywuje pakiety dodatkowego internetu krajowego
    Chcę wyłączyć dodatkowy pakiet internetu.
    Z informacji w systemie wynika, że masz aktywny dodatkowy pakiet krajowy 10 GB. Czy tę usługę chcesz wyłączyć?
    Tak
    Dobrze, zlecam wyłączenie pakietu. Z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, pakiet nie będzie już dostępny.
  • Zleci odblokowanie numeru na kartę
    Mam zablokowany numer.
    Twój numer jest zablokowany z powodu braku doładowań. Czy chcesz abym go odblokował?
    Tak
    Dobrze, zlecam zdjęcie blokady. W ciągu 15 minut karta powinna się zalogować do sieci.
  • Aktywuje blokadę usług premium
    Chcę zablokować SMSy premium.
    Wobec tego proponuję bezpłatną aktywację blokady usług premium. Blokada ta ograniczy dostęp do infolinii 700, 800, 801, *700 oraz zablokuje możliwość wysyłania SMS-ów i MMS-ów o podwyższonej opłacie. Czy mam aktywować blokadę?
    Tak
    Blokada powinna się włączyć w ciągu 30 minut, o czym poinformujemy Cię SMS-em.
  • Aktywuje i dezaktywuje usługę CyberTarcza, Halo Granie, Gdzie Jest Dziecko, Nawigacja Orange
    Chcę włączyć usługę CyberTarcza.
    Gotowe, włączyłem usługę CyberTarcza i możesz z niej już korzystać.
  • Sprawdzi bieżące wykorzystanie
    Chcę sprawdzić ile pozostało mi internetu.
    Sprawdzam w systemie i widzę, że do wykorzystania na transmisję pozostało Ci 20 GB, w tym 5 GB do wykorzystania w krajach Unii Europejskiej.
  • Doładuje numer na kartę
    Chcę doładować konto numeru 501 XX XXX na kwotę 10 zł.
    Zlecam doładowanie. Podany numer na kartę zostanie zasilony kwotą 10 zł maksymalnie w ciągu 24 godzin. Opłatę za doładowanie naliczymy w najbliższej fakturze.
  • Poinformuje o szczegółach wysyłki faktury
    Nie otrzymałam faktury.
    Z informacji w systemie wynika, że bieżącą fakturę wysłaliśmy na Twój adres korespondencyjny osiemnastego stycznia. Czas dostarczenia fakury wynosi średnio około 4 dni.
  • Pomoże w zwrocie środków w ofercie na kartę
    W sprawie zwrotu środków.
    Twoja sprawa dotyczy zwrotu środków w ofercie na kartę?
    Tak.
    W takim razie wyjaśnię. Środki będą mogły być zwrócone, jeśli numer jest nieaktywny i stan konta był wyższy niż 20 zł. Czy chcesz abym wysłał Ci SMSa z linkiem do strony, gdzie możesz złożyć wniosek o zwrot środków?
  • Aktywuje i dezaktywuje blokadę kradzieżową
    Chce zablokować skradziony telefon.
    Gotowe! Blokada założona. Pamiętaj, że włączenie blokady nie wstrzymuje naliczania abonamentu. Zachęcam zatem do wizyty w Salonie Orange, w celu zakupu duplikatu karty SIM z tym samym numerem, aby móc dalej korzystać z naszych usług. A jeżeli Twój telefon się odnajdzie, zadzwoń do nas. Zdejmiemy blokadę.
  • Dezaktywuje usługę Chroń Dzieci w Sieci i Zabezpiecz PESEL oraz pakiet HBO
    Chcę wyłączyć usługę Chroń Dzieci w Sieci.
    Gotowe! Wyłączyłem usługę Chroń Dzieci w Sieci.
  • Pomoże w przekierowaniu połączeń na inny numer
    Przekierowanie połączeń na inny numer.
    Przekierowanie połączeń z jednego numeru na inny zrobisz samodzielnie poprzez wprowadzenie odpowiedniego kodu na klawiaturze telefonu, z którego chcesz przekazywać rozmowy. Kody są różne w zależności od rodzaju przekierowania, dlatego za chwilę wyślę Ci SMS z linkiem do strony z opisem.
  • Podpowie, gdzie znaleźć wykaz połączeń
    W sprawie billingów.
    Wykaz połączeń pobierzesz bezpłatnie w Mój Orange po zalogowaniu się adresem e-mail do swojego konta. Znajdziesz go w sekcji Faktury i płatności jako jeden z dokumentów do pobrania wraz z fakturą.

Jak rozmawiać
z Maxem?

Przed rozmową przygotuj numer telefonu lub ID internetu stacjonarnego, o którym chcesz rozmawiać oraz dane potrzebne do weryfikacji (PIN, kod abonencki, PESEL)
– to znacznie usprawni rozmowę.

Rozmawiaj z Maxem jak z człowiekiem, ale staraj się, aby zdania były krótkie, a informacje konkretne.

Jeśli nie wiesz, co powiedzieć, poczekaj na pytania Maxa – on pokieruje Waszą rozmową, aby otrzymać potrzebne informacje.

Max nie jest w stanie równocześnie mówić i słuchać odpowiedzi, dlatego pozwól mu skończyć zanim odpowiesz na pytanie. Potrafi też poczekać na Twoją odpowiedź i powtórzyć informację, której Ci udzielił.

Max potrafi przyjąć dane numeryczne wypowiadane głosem jak i wpisywane na klawiaturze telefonu.

Zobacz jak działa Max

Kim jest i w czym pomaga Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max jest asystentem głosowym, którego zadaniem jest rozwiązywanie drobnych spraw obsługowych Klientów. Max, podobnie jak doradca, ma dostęp do informacji o Twoich usługach, dzięki czemu jest w stanie udzielić Ci niektórych informacji bez konieczności czekania na dostępnego doradcę.
Jeśli dzwonisz z nieskomplikowaną sprawą, możesz łatwo i szybko uzyskać odpowiedź na pytanie bądź rozwiązać swój problem podczas rozmowy z Maxem bez konieczności czekania na dostępnego doradcę. Max poprosi Cię o dane weryfikacyjne i identyfikacyjne, które w razie przełączenia do doradcy zostaną mu przekazane.

Co to jest PIN /kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Każdemu Klientowi podczas zawierania umowy nadawany jest PIN, kod abonencki lub kod Klienta Orange (w zależności od usługi).
PIN to poufny ciąg od 4 do 6 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług stacjonarnych.
Kod abonencki jest poufnym ciągiem od 4 do 8 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług mobilnych. Jeśli nie ustalisz własnego kodu, będzie nim 6 ostatnich cyfr numeru PUK.
Kod Klienta Orange to poufny kod, który umożliwia realizację spraw dotyczących wszystkich usług w Orange. Może nim być dotychczasowy PIN lub kod abonencki.

Po co Max prosi mnie o PIN/kod abonencki/kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod abonencki/PIN/kod Klienta Orange są poufnymi kodami służącymi do weryfikacji. Weryfikacja pomaga ustalić, czy rozmowa jest prowadzona z właścicielem numeru. Jest to konieczne, aby Twoje konto pozostało bezpieczne i aby nikt niepowołany nie miał możliwości ingerowania w Twoje usługi. Prawidłowo podane dane mogą pozwolić Ci na szybkie rozwiązanie prostej sprawy obsługowej u Maxa lub zidentyfikowanie Twoich usług i na tej podstawie połączenie z odpowiednim doradcą.

Co zrobić, gdy nie znam danych, o które prosi Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
1. Poproś Maxa, aby zaczekał. W tym czasie możesz samodzielnie poszukać danych.
2. Jeśli nie wiesz, gdzie znaleźć dane, zapytaj o to Maxa. Na pewno podpowie Ci, w których dokumentach się znajdują.
3. Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się odszukać danych do weryfikacji, podaj inne informacje, takie jak NIP lub PESEL.

Bez obaw – Max będzie Cię na bieżąco informował, jakich danych potrzebuje.

Gdzie znajdę PIN/kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod Klienta Orange, PIN lub kod abonencki znajdują się w Twojej umowie (chyba że zmieniłeś je na własną kombinację cyfr). Możesz o nie również zapytać podczas rozmowy z doradcą.

Dlaczego Max nie połączył mnie z doradcą?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max łączy z doradcą każdego Klienta, z którym prowadzi rozmowę. Nie zrobi tego, gdy uda mu się rozwiązać Twoją sprawę samodzielnie i uznasz, że nie potrzebujesz rozmowy z doradcą, ponieważ zostały Ci przekazane wszystkie informacje.
Max nie połączy Cię z doradca także wtedy, gdy nie będziesz prowadzić rozmowy z Maxem. Uzna on wtedy, że po drugiej stronie nie ma jego rozmówcy, więc naturalną czynnością w tej sytuacji będzie zakończenie połączenia.

Co zrobić, gdy nie usłyszałem pytania Maxa?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Poproś Maxa, aby powtórzył. Max posiada taką umiejętność, więc jeszcze raz zada Ci pytanie i będziesz mógł na nie odpowiedzieć.

Po co Max dopytuje mnie, w czym może mi pomóc, skoro i tak nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max, pomimo że nie potrafi rozwiązywać skomplikowanych problemów, jest w stanie połączyć Cię z odpowiednim doradcą (po wstępnej weryfikacji sprawy, z którą się zgłaszasz). Skróci to Twoją rozmowę na infolinii i unikniesz przełączania pomiędzy doradcami.

Czy Max potrafi rozmawiać po angielsku?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max rozpoznaje prośbę o rozmowę w języku angielskim. Pomimo że sam jeszcze nie rozwiązuje problemów w tym języku, przekazuje informacje do odpowiedniego doradcy, który w przeciągu 2 godz. oddzwania do Klienta.
Max Cię nie zrozumie, gdy:
- mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie,
- w tle słychać szumy, hałasy,
- rozmawiając z Maxem, prowadzisz rozmowę z innymi osobami. Max analizuje wszystkie słowa, które zostaną wypowiedziane, więc Twoja wypowiedź może wówczas stracić sens,
- odpowiadasz na pytanie Maxa podczas trwania jego wypowiedzi. Max nie rejestruje słów wypowiedzianych w trakcie, gdy mówi.

Co zrobić, gdy nie chcę podawać swoich danych na głos?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Wszystkie dane numeryczne możesz w każdym momencie rozmowy wprowadzić na klawiaturze swojego telefonu.

Jak mogę skorzystać z weryfikacji głosem?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Aby korzystać z weryfikacji głosem musisz spełnić dwa warunki.

1. Zaakceptować zgodę na wykorzystywanie przez Orange Polska cech biometrycznych Twojego głosu, w celu weryfikacji Twojej tożsamości i uprawnień dostępu do konta w Mój Orange podczas połączeń z infolinią i kontaktu na czacie. Jeśli w trakcie rozmowy z Maxem potwierdzisz, że chcesz korzystać z biometrii, Max poprosi Cię o zaakceptowanie zgody.
2. Musisz podać poprawne dane dotychczas potrzebne do weryfikacji podczas rozmowy z Maxem lub doradcą.

Po spełnieniu tych warunków przy kolejnym kontakcie z Orange, będziesz mógł cieszyć się wygodną, szybką i bezpieczną metodą weryfikacji.

Z jakiego numeru dzwoni Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
W zależności od sprawy w jakiej dzwoni Max prezentuje się numerem:
- w sprawie Twoje zadłużenia -> nr +48 500 954 371
- w sprawach innych niż windykacyjne, np. przedłużenie umowy, propozycja VAS i inne -> Orange Polska

Dlaczego MAX do mnie dzwoni skoro nie wyrażam zgody na kontakty obsługowe/marketingowe?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
a. Jeśli kontaktujemy się w sprawie Twojego zadłużenia, to nie musimy weryfikować czy zaznaczyłeś zgody (obsługową/ marketingową), ale musimy zweryfikować, czy numer na który dzwonimy jest numerem Orange lub jest podany do kontaktu, wpisany, jako numer do kontaktu
b. Przy kontaktach w innych sprawach niż zadłużenie, weryfikujemy na jakie kontakty wyraziłeś zgodę.

Dlaczego MAX wydzwania do mnie po kilka razy mimo iż się rozłączam?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Celem kontaktu Maxa, może być:
- poinformowanie Cię o zadłużeniu i ustaleniu terminu wpłaty,
- bądź propozycja nowych usług, czy poinformowanie Cię o możliwości przedłużenia umowy

Rozłączenie rozmowy jest najgorszym rozwiązaniem, ponieważ Max będzie ponownie próbował się z Toba skontaktować.
Najlepiej było by, gdyś porozmawiał z Maxem – ustalił termin spłaty, czy wysłuchał oferty

MAX nie rozumie co do niego mówię

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max jest Wirtualnym Doradcą i czasami może nie rozumieć długich, skomplikowanych wypowiedzi - na pytania MAXa powinieneś odpowiadać w prosty i krótki sposób

MAX dzwoni na numery nieuprawnione

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
a. sprawdź, czy dane kontaktowe, w szczególności numer kontaktowy na Twoim koncie w Mój Orange jest poprawny (Mój Orange -> Ustawienia-> Dane adresowe)
spowoduje to, że Max szybciej dodzwoni się do właściwej/ upoważnionej do rozmów na temat płatności/oferty osoby – ma to szczególne znaczenie w przypadku klientów biznesowych

MAX chce rozmawiać z innym klientem

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
a. powiedz Maxowi, że to pomyłka -> nie rozłączaj się, bo będzie ponownie dzwonił
b. zgłoś Doradcy na infolinii, że dzwoni do Ciebie Max w sprawie innego klienta -> sprawdzimy to i poprawimy dane na jego koncie, abyś nie miał więcej takich kontaktów