Po analizie potrzeb specjaliści firmy Orange zaproponowali rozwiązanie oparte o usługę Biznesowa Telefonia IP. W ramach wdrożenia uruchomione zostały dwie centrale – jedna zlokalizowana w siedzibie firmy, druga w Centrum Przetwarzania Danych w Łodzi w całkowitym zarządzaniu Orange, połączona łączami BVPN z oddziałami firmy.
Dzięki wdrożeniu Biznesowej Telefonii IP firma korzysta z niezawodnej, zintegrowanej komunikacji głosowej centrali z oddziałami. Zwiększona została liczba kanałów głosowych, oraz zintegrowana książka telefoniczna dla wszystkich oddziałów. Ponieważ wszystkie połączenia realizowane są poprzez internet możliwe jest korzystanie z aplikacji na komputerze – Softphone i Phone CTI. Dodatkowo Biznesowy VPN klasy multimedia umożliwia szybką transmisję danych, głosu oraz sygnału wideo na jednym łączu IP. Co niezwykle istotne, firma korzysta z bezpłatnych połączeń pomiędzy oddziałami oraz atrakcyjnych stawek za połączenia krajowe, komórkowe i międzynarodowe.
Biznesowa Telefonia IP umożliwia:
• centralne zarządzanie komunikacją we wszystkich oddziałach,
• raportowanie połączeń dla wszystkich kontaktów,
• priorytetyzację ruchu.
Prezes RK Niedziałek