Digital Business

Audyt sklepu online

  • Klient: Sailovnia
  • Branża: e-commerce 

O Kliencie

Sailovnia to sklep stacjonarny i internetowy
z siedzibą w Gdyni, oferujący różnego typu towary związane z branżą żeglarską. Zapewnia profesjonalny osprzęt, środki chemiczne
i konserwujące, odzież i obuwie dostosowane do warunków występujących na morzu, rzece czy jeziorze. Dostępne są tu również akcesoria ratunkowe i asekuracyjne.
Sklep jest przedstawicielem takich marek, jak Zhik, Rooster, Harken czy Holt.

Wyzwania i cele

  • zmiana identyfikacji marki,
  • poprawa doświadczeń klienta w trakcie korzystania z e-sklepu
    i zwiększenie wartości zakupów,
  • zwiększenie ruchu i finalnych zakupów w sklepie.
  • Rozwiązanie

    Przeprowadzono audyt, który obejmował:

    ▪︎ pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach (SEO),
    ▪︎ doświadczenia klientów i łatwość nawigacji w obrębie serwisu (UX/UI),
    ▪︎ działania w mediach społecznościowych (Facebook Ads, Google Ads),
    ▪︎ sposób wyróżniania produktów firmy w kampaniach reklamowych (tzw. USP).

    Zespół audytowy wskazał wszystkie błędy występujące na stronie sklepu oraz wykonał analizę działań marketingowych. Ponadto audyt wskazał dobre praktyki oraz sprawdzone metody/usługi, które usprawnią działanie sklepu i zwiększą zyski oraz rozpoznawalność marki.

    Rozwiązanie

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe

    Audyt pomaga ustalić odbiorcę naszych usług, opierając się na kryteriach demograficznych, geograficznych, psychograficznych i behawioralnych.

    Dzięki wdrożeniu wniosków poaudytowych Sailovnia zyska:
    ▪︎ lepszą jakość strony i jej przyjazność dla odwiedzających,
    ▪︎ szybsze dotarcie klienta do poszukiwanego produktu,
    ▪︎ wzmocnienie pozycjonowania strony
    w wyszukiwarkach (SEO),
    ▪︎ zwiększenie ruchu na stronie,
    ▪︎ zwiększenie prawdopodobieństwa zakupu,
    ▪︎ wzmocnienie relacji z klientami,
    ▪︎ wzrost zaufania do marki i jej lepszą rozpoznawalność.

    Sama potrzeba audytu wynikała z nabytego doświadczenia, że pewne działania można wykonać lepiej, inaczej. Wiedzieliśmy, że nie znamy się na prowadzeniu sklepu na tyle, żeby wszystko ogarnąć samemu. Byliśmy również świadomi, że pewne rzeczy są robione przez nas źle lub mało profesjonalnie, ale mieliśmy trudności ze zdiagnozowaniem konkretnych problemów, a w szczególności znalezieniem rozwiązań. Potrzebowaliśmy więc profesjonalistów, którzy z jednej strony wskażą nam, co jest nie tak i wymaga poprawy, a z drugiej będą wiedzieli, jak naprawić błędy. To właśnie dobre praktyki czy konkretne rozwiązania wskazanych niedociągnięć są największą wartością audytu dla nas.

    Rafał Milarczyk,

    managing director w Sailovni

    Usługi powiązane

    • E-commerce, czyli handel elektroniczny, to szerokie pojęcie obejmujące elektroniczną sprzedaż usług i towarów.

      E-commerce

    Dowiedz się więcej

    Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.