Strona główna Orange.pl
  • Wdrożenia w praktyce
  • Wydarzenia

Optymalizacja procesów

Zwiększ efektywność procesów w firmie przy wykorzystaniu automatyzacji i nowych technologii

Co to takiego

Optymalizacja procesów to rozwiązanie, które polega na analizie procesów biznesowych u Klienta, wyborze obszarów, które mogą zostać poddane usprawnieniom oraz zaprojektowaniu optymalnych rozwiązań w celu zbudowania przewagi konkurencyjnej. Przy tworzeniu rozwiązania dla Klienta wykorzystywane są takie technologie i narzędzia jak:
  • - process discovery,
  • - platforma BPMS,
  • - voice i chatboty,
  • - modelowanie procesów (BPMS),
  • - techniki OCR i NLP,
  • - techniki machine learning,
  • - oprogramowanie dedykowane

Korzyści dla Twojej firmy

  • Automatyzacja powtarzalnych czynności przy jednoczesnym skróceniu czasu realizacji procesów, bez konieczności wykonywania skomplikowanych integracji IT.
  • Ograniczenie liczby błędów.
  • Obniżenie kosztów w stopniu wyższym niż dotychczas wykorzystywanymi metodami.
  • Możliwość redukcji obsady CC i innych działów lub też skuteczniejszego zaplanowania grafików.
  • Obsługa skokowego wzrostu natężenia zapytań.

Dostępne warianty usługi

  • Identyfikacja procesów i potencjału automatyzacji
  • Określenie możliwych rozwiązań oraz ich opłacalności
  • Realizacja PoC/prygotowanie prototypu
  • Wdrożenie produkcyjne rozwiązania
  • Rozwój i utrzymanie

Jak działamy

Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie a współpraca z Klientem opiera się na 5 głównych krokach:

1. Identyfikacja procesów i potencjału automatycji
2. Określenie możliwych rozwiązań oraz ich opłacalności
3. Realizacja PoC/ przygotowanie prototypu
4. Wdrożenie produkcyjne rozwiązania
5. Rozwój i utrzymanie

Rozwiazania

Przykłady zastosowań

  • Wykorzystanie chatbotów w obszarze obsługi klienta pozwala zastąpić znakomitą część powtarzalnego ruchu konsultanta na rzecz automatu, stwarzając możliwość komunikacji interesanta z firmą kanałem pisanym, np. w celu uzyskania statusu sprawy, dokładniejszej informacji w temacie oferty czy też obsługi reklamacji.

  • Wdrożenie mechanizmu do detekcji wad produktów na linii produkcyjnej jako element automatyzacji procesu oceny jakości.

  • Wykorzystanie robotów wspieranych automatyzacją procesów w rachunkowości do obliczania podatku, zmian rachunku bankowego, terminu czy priorytetu płatności, wstrzymania płatności etc.

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?
Na skróty
  • Realizacje
  • Regulaminy i dokumenty
  • Blog
© 2022 Orange Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
  • Nasz profil na Facebook
  • Nasz profil na Instagram
  • Nasz profil na LinkedIN
  • Nasz profil na YouTube
  • Nasz profil na Twitter
Informacja o cookies

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.

Więcej informacji